Tuesday, July 27, 2010

Jangan Mengorat Dalam Facebook


Conan said : Tips mengorat kak Ran? Wooot.


Salam. Malam ni kerja aku google-google around. Baca blog cintan-cinton, almaklumlah minggu ni aku mode jiwang. Apa taknya asyik layan lagu Raja Jatuh Cinta dengan lagu Baby Baby si Justin Bieber tu. Pastu ada satu iklan ni kat blog cintan-cinton tu, Jodoh@Facebook. Aku pun bukak, nak tahu apabenda isinya. Aku alah sikitlah bab-bab jodoh ni. Haha.


Aku malas nak copy apa yang ada dalam website tu dalam blog aku. Korang boleh baca sendiri kan? So, baca kalau nak baca. Aku pun just scan je main point dia. So, apa main point dia? Jual e-book pasal teknik memikat wanita di facebook. What? Kat facebook dijadikan tempat mengorat? Apa kes entah. Macam kelakar je aku rasa.


Kononnya tips untuk lelaki mengorat dengan efektif dan membuatkan para wanita hot-hot di facebook yang menjadi kegilaan mereka berjaya. What the fish. Pada pandangan aku, hanya lelaki yang loser sahaja beli buku ni. Yang tak loser, takde maknanya lah nak belajar cara nak pikat pompuan kat facebook.


Ran said: I am not an easy girl, Conan.

Serius aku geli dengan ayat-ayat promosi e-book ni. Cara diorang cakap macam lah hati perempuan ni murahan sangat yang mudah cair dengan kata-kata lelaki. Dan lagi satu hal, kalau lelaki tu berjaya mengorat kat facebook guna tips ni pun, perempuan yang dia ajak keluar dating tu pun belum tentu perempuan baik. Senang-senang je setuju keluar dating.


Entah dah berapa lelaki entah dia dah keluar bersama. Yang lelaki tu pulak, dikatakan dapat keluar dating dengan dua tiga perempuan. Sah-sah mamat tu loser eventhough kononnya dia digilai semua wanita. Yewwwww. Nak muntah. Sesuai sangat lah tu. Perempuan tu entah apa-apa, lelaki tu pun entah apa-apa. Huh.


Shinichi Kudo
Shinichi said : Please accept my pinangan Ran.


Kesimpulannya, aku rasa kalau aku jadi lelaki, aku tak heran pun kat buku ni. Sebab nak buat hati perempuan ni tersentuh tak susah actually sebab ianya lembut. Show your caring-ness and kindness, tapi bukan caringgatal-ness, bak kata seorang budak tu. Dan seperti dinyatakan kat website tu, personaliti melebihi dari paras rupa. True and true.


Senang cerita, if you are a man who got the personality and the money, pergi je lah masuk meminang perempuan tu. Toksah lah buang masa mengorat segala. InsyaAllah, ada rezeki, lembut hati perempuan tu terima pinangan. Ceit. Apsal aku tetiba cakap pasal pinang-pinang ni?Taksuka-taksuka.


ran et shinichi
Ain said: And finally Ran accept pinangan Shinichi. Sweet, huh?


Okeylah, jangan mengorat dalam kelas bak kata cikgu abrar, jangan mengorat dalam facebook bak kata aku. Alrite, salam mengorat dari aku. Salam!

5 comments:

nazirulhazwan~ said...

hehe:) utk lelaki2. nk tip mengorak tgk la blog zackzukhairi:)

visit me ya, nazirulhazwanws.blogspot.com

ade gmbr baby saye
follow if suke:)

Yasmin Yahaya said...

hahaha..ain, kamoo juga jgn ngorat org~~ =)

Norain Ishak said...

kobejordan, pomot blog zackzuhairi nampak.haha.

minye, aku mengorat patient jeh.haha.

Fa said...

haha..
kelakar je.tips mcm ni pon ade jugak.
manusia manusia.

Norain Ishak said...

fa, haha.tahu takpe.