Saturday, May 15, 2010

mengimbau nostalgia itu 2



entry sedutan mengimbau nostalgia itu..


salam..pagi yang gelap..kini sudah terang..ceh, bernyanyi pulak..wahwah, awal-awal pagi sudah nak update blog.. nak buat macam mana, blogger tegar la katakan..haha! sementara nak tunggu waktu breakfast, aku nak bercerita pasal zaman sekola-sekola dulu..erk, tetiba jer..semalam waktu balik dari dinner, tetiba ter-sembang pasal zaman sekola..so, pagi ni nak cerita pasal sekola lah..


zaman persekolahan yang mana nak citer nie..ermm, zaman kat mrsm tepeng ar..sebab kat tepeng lah, banyak sangat memori yang terukir..tapi hari ni bukan nak cerita pasal zue yang suka panggil 'bacaan....!" tu, ataupun minye yang suka jerit, "b bawah, gotong royong..!"..actually, suara diorang ni masih terngiang-terngiang lagi kat telinga aku..


gambar zaman form 4 kat taman tasik taiping.comel-comel jer kita semua especially erna kan?


walaupun aku tak femes macam bwp, ldp, emc atau apa-apa jawatan kat tepeng, tapi sangat enjoy dikelilingi member-member yang disayangi..ikutkan hati doraemon, nak jer patah balik zaman itu..zaman lepak kat cube orang, zaman ada briefing, gathering, kuliah subuh ahad..rindu la weyh!


zaman gaduh-gaduh pun best..paling kerap gaduh dengan si Lily Amirah tu dengan Fatimah Zahrah..si lily ni sensitif sikit, kalau tak layan, nanti merajuk la plak.. ngan timah pulak, ermm sebab apa ek kita gaduh?..banyak sangat kot sebab benda remeh temeh sampai tak ingat gaduh pasal apa..tapi gado dengan timah best sikit..haha!


best?gaduh ngan timah sekejap je..gaduh waktu pagi, malam kang kitorang berbaik la semula..timah ni lawaklah..serius nak gaduh macam tu lagi..gaduh-gaduh manja la katakan..kalo dengan zue, tak boleh nak gaduh, sebab zue memang suka sindir dan perli..so, aku terima zue seadanya..cewwah!


eh ngan erna pun penah gaduh gak kan?..sori la ern,tengah emo la waktu bergaduh tuh..haha..tapi gaduh ngan erna special sket..siap bagi surat cinta lagi..huahua..apa isi kandungannya? biarlah rahsia..sebab aku admit memang salah aku lepas cakap..


tapi di sini nak buat kenyataan besar-besaran..walaupun aku kaki gaduh zaman tepeng dulu, kat ky aku belum pernah gaduh dengan sesiapa yer..haha..taknak ar gaduh-gaduh..cukup la memori gaduh-gaduh manja dengan timah,lily n erna..


perghh panjangnya entry pasal gaduh-gaduh ni yer..haha..cukup la untuk itu hari ni..kenangan-kenangan yang lain, akan aku imbau next time..cuma aku nak cakap, aku rindu sangat member-member aku kecuali erna!haha..erna hari-hari aku jumpa kot..aku rindu zaman kita bermasam muka, bermanis muka..zaman kita share masalah especially dengan budak minye tuhhh...zaman persekolahan yang paling manis!


sekian, salam gaduh-gaduh manja dari aku..

5 comments:

Hanis Amanina said...

jangan gado2 masa persediaan ni. haha. nanti dah fly, mungkin orang tu sekali fly ngan kita. :D

Anonymous said...

oh, dlu mrsm taiping ke?
wahh bestnye... :D

Norain Ishak said...

@hanis amanina-maknenya, dah sama2 fly, baru boleh gado la ekk?haha.

@fikri- mrsm taiping mrsm paling best!haha..!

nina mazlan said...

wahhh,,,ada nama ena...touching2!^_^"

haa, ena simpan ag surat cinta norain tu kat umah,,,,nak balik?

muahahaaa..:D

btw, mesti ain bersyukur dapat masuk kolej sama ngan ena,,,klu x, rindu memanjang,,mcm ena xtau...hak3!

k, peace no war :P

Norain Ishak said...

@erna - haha.touching plak daa..haha..simpan elok2..kang jeles lak somi kang..haha..wah bersyukur sgt2..haha.