Saturday, May 15, 2010

rahsia berprofail tinggi-sederhana-rendah


salam..aku nak study econ tadi..tapi banyak gangguan..gangguannya wifi ky nie..apasal laju sangat nie..kalo wifi slow, takde lah aku rajin nak merayap kat blog orang malam-malam minggu macam ni..pastu ambik buku bio, sambil-sambil tu boleh jawab soalan mcq..haha..tapi banyak mengadap laptop ni dari jawab soalan.


aku lepak kat blog Mr K.. baca entri beliau yang lama-lama tuh..ada yang best, ada yang macam apa-apa ajer pendapatnya.. tapi contents entry beliau tu memang wujud dalam alam realiti dan aku memang tak nafikannya..pastu ade satu side kat blog beliau, macam biasa ada kata-kata terbaik dari ladang..dan kata-kata yang aku dapat hari ni ialah :


" the average amount of timea woman can keep a secret is 47 hours and 15 minutes, - SS "

fail rahsia berprofail tinggi dalam bilik kebal..


sekarang aku nak tanya, betul ker? accurate sangat la quotation ni..haha..kajian mana mereka ambik pun aku tak tahu lah..tapi tu tak berapa penting..yang penting kat sini, ayat kat atas ni menunjukkan perempuan ni macam susah nak simpan rahsia..sekali lagi, betul ker?..


kalau nak ikut aku, rahsia tu ada macam-macam jenis..rahsia yang memang berprofail tinggi, berprofail sederhana, dan berprofail rendah..ceh, dah macam jenis-jenis jenayah lah pulak..rahsia berprofail tinggi ni adalah rahsia kawan..jangan main-main dengan rahsia kawan, silap-silap boleh terputus persahabatan..jadi, rahsia kawan yang kawan simpan kat aku, aku rahsiakan betul-betul..


taknak bagitahu sudah laa..


rahsia berprofail sederhana adalah rahsia diri sendiri.. rahsia apa?eh, nama pun rahsia.takkan nak cakap plak..haha..rahsia berprofail rendah?.. rahsia ni memang aku tak boleh nak simpan seorang diri..ringan je mulut aku nak cerita rahsia ni kat member-member terdekat..contoh-contoh rahsia berprofail rendah ialah, minat kat si polan tu, masalah yang dialami(cewwah)..


jadi, ada sesetengah rahsia yang boleh diexposekan dan ada yang tidak..tapi kalo boleh diexposekan, bukan rahsia namanya dah kan?..pasal 47hours 15 minutes tu, aku sama sekali tak setuju..paling sekejap pun aku nak buka rahsia berprofail rendah tu pun dalam tempoh masa 3 empat hari..kiranya lebih dari 72hours ar..


besar punya..!


ok, sebelum ngundur diri, nak pesan, simpan rahsia elok-elok..lebih2 lagi rahsia orang..rahsia diri sendiri takpe lagi.haha.biar pecah di perut jangan pecah dimulut..perghh tak boleh blah peribahasa ni..kalau pecah kat perut, nak kena buat surgery, kalo pecah kat mulut, boleh letak ubat gigi kat tempat pecah tu.ok, melalut kejap.


sekian, salam..

p/s-google2 jumpa RAHSIA.terbaik dari reban ayam..

p/s2-entry ni adalah rahsia berprofail rendah.

p/s3-lately aku suka letak tajuk enrty panjang2.

No comments: