Saturday, June 2, 2012

Gegirls

Assalamualaikum.


Aku rasa sekarang ni, aku kurang sangat update pasal isu semasa. Kesian lah yang datang, baca entry aku yang obses dengan kehidupan sendiri. Aiseyh.


Nanti lah, insyaAllah balik malaysia nanti, aku cuba lah update pandangan isu semasa ni. Well, cuti ni banyak gila jugak homework aku ni. Homework nak meningkatkan pentarbiyahan diri sendiri, nak mentarbiyah keluarga juga, nak kena baca buku-buku tentang Islam, nak kena pergi MOC, nak jadi rajin kat rumah supaya mak aku rileks sepanjang cuti summer dia, hehe, wowowo, macam macam! Moga dipermudahkan urusannn.


InsyaAllah esok, pergi Birmingham, nak jumpa  Dalilaa. So, sudah pastinya kalau ke Birm, mesti serang kilang Cadbury duluu.


Derrr, nampak gayanya, next update, semua pasal diri sendiri lagi lah.


Anyway, video pertama di bilik baru, haha. Sekian, wassalam.





No comments: