Thursday, March 29, 2012

Post-OSCE


Assalamualaikum.


Dah cuti dengan ekslusifnya sejak semalam setelah tamatnya exam yang seakan-akan menjadi trauma kepada pelajar first medic di ucc ini. Teringat waktu dulu-dulu mula masuk, senior ada jugak lah cerita exam osce ni macam mana, and aku pulak just rasa, ala lambat lagi exam osce. Hihi. Tup-tup sekarang, dah lalui pun exam osce first year. Alhamdulillah.


Next, kat sini aku letak link video aku kat youtube "Spring & OSCE"


So, disebabkan dah habis exam bagai, aku pun mengambil iniatif untuk kemas rak buku and nota-nota bagai. Nota dari FM 1001, sampai lah FM 1002, and sampailah FM 1003. Habis semua aku kemas and "mengkatalog" kannya bak kata tipah. Hehe. So, penting lah sebenarnya untuk kemas nota-nota, so when kita nak buat revision, senang. Takde lah tension-tension nak kena cari nota yang kita perlukan. Tak gitu?


Sejak ber-OSCE ni, semua nak mention word GOOD STUFF. Sebab robert gaffney cikgu CP kitorang suka sebut GOOD STUFF.


Rak 1 untuk foodstuffs and Rak 2 untuk buku-buku bagai.


Rak 3 mengumpulkan nota-nota FM1001, FM1002, FM1003 yang menagih kasih dari aku.


Inilah tempat menimba ilmu dalam apartment castlewhite ini.



Tapi jadual revision tak buat lagi. Nak buat lepas ni. And and hari ni, sangat puas lah tidur. Ok, admit subuh gajah. And admit juga tidur selepas subuh. Ehhhh dah lama okey tak tidur lepas subuh and and bangun pukul 10.30 pagi. Rasa macam dah bertahun je tak rasa macam tu. Okeylah tu, sebabnya malam tadi tidur pukul 3pagi kemas nota semua tu. Huhu.

Hmmm rasanya itu je. Doakan lah tukang tulis blog ni menggunakan masa lapangnya dengan berfaedah. Sekian, wassalam.


2 comments:

sjaa64 said...

waaahhh..osce memang exam yang cukup nak buat kita nervous...all the best :)

Norain Ishak said...

jaa, all the best juga :)