Monday, November 7, 2011

Haruslah Have Fun

Assalamualaikum.


Haruslah. Aku tak tahu kenapa lately, aku addicted and sangat suka menggunakan perkataan 'haruslah'. Tipah kata, itu perkataan wawa dalam cerita adnan sempit suka sebut. Oh a'ah baru sedar.


Ohh pagi tadi dah exam clinical practise mcq. No komen. Dah tahu results baru boleh komen.


Esok spot exam for anatomy. Ianya macam ada 20 stesen yang each one of it ada part part cadaver, histology, radiograph and also embriological diagram. Semua dalam tempoh 20 minit. Oh man aku rasa macam sekejap je. Tapi takpe, tengok la esok macamana.


Nervous juga sebenarnya. And terus teringat kata kata mr amran, cikgu chem kat ky dulu. Dia kata, have fun with your experiment practical. And bila ingat ayat dia, buat aku jadi cool je buat eksperimen. So, untuk esok, haruslah aplikasi benda yang sama. And paling penting sekali, tawakal kat Allah.


So, have funn laa dengan anat spot exam esokkk!!


Oh ok. Aku nak review balik bahagian lower limb ni. Mata ngantuk dah. Tapi haruslah dikorbankan keinginan untuk tidur itu. Sekian, goodluck ahh corkians first yearr!


Pic: kak aishah, kak ain, nasrah dan haruslah aku. Itu bayang bayang tipah

1 comment:

Amierah Nabillah said...

haruslah! :P hehe ain, kita tag awak :)