Sunday, November 6, 2011

Sky Yang Indah Pagi Raya

Assalamualaikum.


Selamat hari raya aidil adhaa. So, di gabus ini lahh aku menyambut raya tahun ini. Okey je lahh.


Pukul 5 lebih dah bangun. Study sikit. Pastu solat subuh, mandi, gosok baju. Sambi gosok baju, sambil dengar takbir raya kat youtube. Cool gilaa. Ehehe. Actually pukul lima pagi tu aku dah bangun dah and dengar takbir senyap senyap sambil nangis. Hahaha. Tapi roomate aku tengah tidur lagi time tu.


Pukul 7.30 pun pergi lah gerak. Ya Allah, sejuk gila. Aku pulak memang bajet gila tak pakai glove. Sejuk gila tangan. Macam kena campak duk peti sejuk. Pastu jalan kaki punya jalan kaki sampai lah ke bishoptown untuk mengerjakan solat sunat aidil adha. Pastu dengar khutbah pastu pergi dunnes store sementara tunggu waktu makan tengah hari.


Aku tak sempat pun nak sna gambar suasana majliskat bishoptown tu. Sebab ramai gila. And perut pun lapar and kitorang pun rushing nak balik apartment. Makan makan sekejap pastu blah.


Ohhh food sangat lahh banyak. Tapi aku makan nasi hujan panas kot dengan rendang daging and bihup sup. Pastu dengan agar agar. Nak makan nasi impit, tapi kuah kacang dia cam dah habis je. Huhu. So tak makan lah nasi impit.


Ohh sementara gi dunnes tu, sempat gak ah snap beberapa bijik gambar. Lalalala. Gabus pun cun sebenarnya. Memang cork is the real capital of irelandd lahh.



Ooppsiee : ada lagi gambar nak letak, tapi simpan untuk entry lain lah, hehs


Ini masa kat luar GAA Bishoptown. Yaa sky sangat indah.

1 comment: