Tuesday, September 27, 2011

Eanna (BUKAN ERNA) Said Malaysian People Are Polite

Assalamualaikum.


Random.


Heheh.



Hari ni takde benda pun nak cerita. Kat kepala ni banyak benda nak kena ingat. Memang tabik lah kat doktor semua. Papepun, kita kena ingatlah, serajin mana pun kita menghafal nerves, muscles, artery, veins, lymph nodes semua tu, Allah punya power juga yang membolehkan kita ingat benda-benda tu.


So, mintak tolong kat Allah lah permudahkan kita study. [Ni apsal aku online lama petang ni, duhhh!]


Oh ingat pasal eanna yang satu table untuk anatomy practical aku tu? Dia lupa nama aku, pastu buat gaya comel cuba nak ingat nama aku. Sukanya bila dia ceria. HAHA.


Oh point yang aku nak cakap, eanna cakap, Malaysian people are very polite! Wowwww! Sedangkan aku and the other malaysian boy just introduce nama gaya biasa-biasa je. Tak tahu dimanakan nilai ke-polite-an itu.


Bila bosan, aku tengok matluthfi channel.


Tetiba nak cakap, proud to be Malaysian di bumi orang. Jadi selain menjadi rakyat yang mementingkan kebersihan, kita jadilah jugak orang yang berbudi bahasa.


Okey lah. Banyak lagha lah. Study ain study. Wassalam.

1 comment:

Nina Mazlan said...

budak tu mesti comel mcm ena kan? ok! ^^