Friday, September 16, 2011

Sampaikan Salam Dari Cork Part 2

Assalamualaikum.


Dalam part 1 tadi, lupa pulak nak cerita. Waktu sampai bumi cork, tengok house house kat sini, tengok kereta kereta kat sini, aku rasa apa tau, rasa macam aku dalam drama omputih! Gayat habess.


Rasa tak percaya tu paling lah. Sebab before ni, bila orang tanya fly mana, cakap pergi Cork, Ireland. And tetiba sekarang aku dah sampai sini, alhamdulillah, rasa cammm unbelievable!


Masa ni kegayatan baru bermula. HAHA. Gambar tepi jambatan jalan pun herann.



Ini tower roof kot nama building dia.



Aku tak find out lagi nama building ni. But aku suka la daun-daun yang melekat kat situ.



 Ini jambatan yang menghubungkan western gate and brookfields.



Tipah jadi model castlewhite dengan mak salleh mana entah.



Sumpah tak caya aku berada di sini. Hehe.


And and satu benda yang best dekat sini adalah,  adalah,   adalah,  adalah...........................







The irish guys. HAHAHA.

Macam Natasha Yasmin Hashim menyebut di status FB dia, semuanya hensem. HAHA. Ada yang kerja tukang angkat beg hensem, pekerja bina-bina building hensem, dalam erti kata lain, yang kerja biasa-biasa pun hensem. Oh ini mungkin kejutan budaya ni. So, bila jalan-jalan and terserempak dengan diorang, rasa gembira tetiba, atleast dapat mengubat lah kehomesickan dalam diri. Cewwah. Gatal benor.


Okey lahh, rest kejap ahh. Sekarang pukul 6.15 pagi. Next post nak cerita pasal food, pasal style(haha)... Sekian, wassalam.

2 comments:

minye said...

hahaha.. ko buat posting jugaj akhirnya.. muahahaha.. ko da terpikat dgn irish guy da ke??? LOL~

AreHadi82 said...

Oit, mmg la kami suh carik bf, tp takmo la irish...susah nak speaking nnti... ko carik melayu jer senang... last2 balik mesia gak..ehehe..