Wednesday, June 1, 2011

Entry Pra-Merdeka 4 : Ciri Bonus Pasangan Pilihan


Assalamualaikum.


Baru bukak kedai dobi depan chalet. Ingat nak bukak kedai dobi after chem paper 1 esok, tapi sebab dah penat tengok notes chem, basuh baju lah pulak. So, esok, Najwa Afwa pulak laa mendobi. =]


Erm, hari tu masa kat rumah, aku belek laa majalah mingguan wanita. Sempat lagi tu padahal time tu tak khatam lagi buku bio cie tu. Ada satu page ni, pasal seorang lelaki bujang ni, decorate rumah dia. Perh, kagumnya aku! Teruja!


Jadi, kalau nak kira otak demand aku, selain nak husband yang pandai memasak (perempuan jugak berhak memilih, bukan lelaki je tahu nak isteri pandai masak), aku pun demand nak yang pandai deco rumah macam Eric Leong, tapi aku taknak laa Eric Leong, dia takde rambut. Hoho.


Oh berbalik pada lelaki dalam majalah tu, memang cun gila lah dia decorate ruang tamu, dapur, and bilik dia. Seronoknya laa hai. Imagine, korang(perempuan), balik rumah, and tengok husband korang hias-hias rumah cantik-cantik. 


Bestnye hai.


Dah lah rumah cantik, ditambah pula dengan rumahtangga yang bahagia, berganda-ganda kebahagiaan itu kan. Ahhhh nak kawen dengan interior designer ar macam ni. LOL!


So, actually benda alah ni yang initiate aku nak buat cerpen baru ni. Tengah pikir camne nak buat jalan cerita tak jadi cliche and apa kesudahan ceritanya.


Okeylah, tidur dulu der. Harap mimpi indah malam ni. Sekian, wassalam.


No comments: