Tuesday, April 12, 2011

Not So Many Synapses Between The Neurons

Assalamualaikum.

Rancangnya petang ni nak study application chemistry untuk paper 4 esok. But bila bukak je handout application tu, huh, malasnya nak baca! But aku rasa kan, bukan aku yang malas. Aku rasa memang otak aku penat.

Apa taknya, tadi dari pukul 2 sampai 4.30 petang jawab paper chemistry paper 2 and biology paper 1. Jawab bukan pakai air liur, pakai otak ni haa. Kesian lah dia kan kan. So, aku pun decide untuk merehatkan otak petang ni. Taknak bukak buku. Hoho.




Jangan lah risau, malam nanti aku bukak. Malam nanti lagi banyak nak kena review. Bukan takat application chemistry je, tu haa inorganic, organic, physical chem lagi. Tetiba teringat kat Minye. Camne lah budak ni boleh decide ambik pure chem. Memang kimia habis!

Dah tu esok awal-awal pagi buta pukul 8, ada biologi practical jugak. Tu pun kena review jugak tu. Alahai, banyak betul aktiviti aku. Dah busy macam isteri berkerjaya pulak. Hoho.

Dah ar. Aku tadi kata nak relax kan otak. Ni haa tengok tulisan aku taip ni, mata aku dah berpinar dah. Chow, wassalam.

P/s- Counting days back to home, 3 hari lagi!! Oh perlu recharge diri di rumah dengan kadar segera!!

3 comments:

Yasmin Yahaya said...

Haha.. mcm mana aku boleh amik pure chem?? aku punx taw. Bedal je amik kos pure. belajar sekrg pun mcm nak guling2 jer.. @_@

Next week merupakan hari pembataian menjawab papers organic, practical and inorganic in exam hall. haha..

Norain Ishak said...

min, haha.min,ingat min,kau tak score,aku sekeh kau time reunion.HAHA.

Yasmin Yahaya said...

oh.. dont worry.. aku membatai apabila aku x kemampuan nak memerah otak dah.. XD