Saturday, April 23, 2011

Blog Untuk Dibaca Bila Penat Study Untuk Future Doctors

Assalamualaikum.

Cewwah. Tutup blog for two days. Gila lah blogger tegar buat macam tuh. Saja je. Ini berikutan markah chemistry aku tak seperti yang aku harapkan. Tapi takpe, future doc never give up kot. Hoho.

So, bila dah tutup blog, dah tutup facebook jugak, bila online, tak tahu nak bukak apa. So, petang tadi, aku google-google around kejap, and jumpa satu blog doktor India. And aku baru baca sikit-sikit articles. 

Dah bookmark sekali. Sebabnya banyak sangat aku rasa benda dan isu menarik dalam blog doktor tu. So, lepas ni, aku akan cuba baca sikit-sikit masa aku online. Kiranya, bila dah penat study, lawat blog beliau je laa.

Blog ni sesuai sangat lah untuk budak nak ambik medic. Sebab blog ni most of the articles mengutarakan isu pasal doktor houseman, hospital and lain-lain yang aku rasa akan exaggerate minat bakal doktor untuk membacanya.


http://pagalavan.com/


Sekian, selamat study semua. Wassalam.

No comments: