Friday, March 4, 2011

Tak Berfaedah


Assalamualaikum.

Long weekend minggu ni. Bosan. Gila takde life kalau duk kat ky time long weekend. Petang tadi tido from 2 to 5. Seronok. Mimpi best. Rasa macam real je. Rasa macam real je Najwa, chaletmate aku dah tahu pasal siapa Padre Amoroso kat ky ni.

Dah sedap tido solat pastu pergi buat benda lagha kat bilik TV. Isk. Tengok lagu-lagu korea tu. Aku taknak tengok, tapi tertengok. Kalau girls korea menggedik, aku boleh terima. But bila lelaki korea menggedik, oh sangat annoyed and menggelikan. Jadi lah tough sikit macam Oh Jiho. Ah, menyesal lah pulak pergi stay kat bilik TV.


Pertandingan Poster Antara Chalet.


Esok balik rumah. Yehaa. Rumah lah tempat aku untuk charge diri untuk jadi energetic semula. Lol. Tak dapat bayangkan lah kalau dah fly nanti, nak recharge macam mana. Takkan nak balik everymonths plakk. Moga Allah permudahkan.


Poster terbaikkk!


Oh, hari Ahad ni pulak ada kenduri kahwin cousin aku. HAHA. And when we talk about kawen2, i got excited! Ini semua pengaruh rakan sebaya lah ni! Oh before ni entry entah bila entah, aku kata target 2019. But aku ingat nak awalkan dua tahun lah, 2017 maybe? Ceh, cakap macam ada orang nak je. But, harap ada lah. Huahua.

Sekian, terima kasih baca entry tak berpekdah hari ni. Wassalam.

No comments: