Sunday, February 6, 2011

A Tribute To OBESity

Assalamualaikum.

Hari ni, aku nak menyingkap sedikit sejarah kehidupan sempena a tribute to obesity. If people ask me about what come out in your mind when you think of OBES, ini jawapannya.

  • sombong sebab taknak bersosial dengan aku time minggu orientasi pelajar kemen kat maktab dulu :P
  • kuat makan walaupun obes
  • McD delivery masa weekend
  • outing sama-sama sama ada by taxi or fly away dengan kakngah(cikgu homeroom)
  • lepak-lepak sambil buat addmaths sambil bersembang dekat meja study depan wing(dorm)
  • orang yang paling banyak simpan rahsia kerajaan aku
  • sengal
  • orang pertama aku carik bila down
  • orang pertama aku carik bila angau(CEH)
  • jalan macam pokok kelapa, melayang-layang je kalau kena tiup angin

So, OBES, selamat hari lahir ke-20 tahun! Semoga panjang umur, murah rezeki and dipermudahkan segala urusannya. Semoga suatu hari nanti dapat memberi komitmen kepada suami dan anak-anak. HAHA.

Sesungguhnya, ketahuilah OBES, aku merupakan rakanmu yang sangat sweet. I do remember your besday not because i stalked your FB profile, but because you are one of the person that are important in my life. Perh, terkedu OBES baca entry hari ni.

Last but not least, hope our friendship berkekalan sampai kau dah kahwin and beranak-pinak. Oh ya, don't forget our trip to Korea nanti, Jiho tunggu kat sana. Tett. Sekian, wassalam.


p/s-The friend is the man who knows all about you, and still likes you. ~Elbert Hubbard, The Notebook, 1927

3 comments:

Yasmin Yahaya said...

haha..ain,thanks 4 da word.:) bkn aku xnk b'sosial dgn korg tp mmg aku x reti nk start cnversati0n..hehe..aku just buat lawak bengong n sengal2 dgn org yg aku rapat. Haha,n ko salah seorg darinya! Btw,brt bdn aku da naik. Haha!

P/s:aku terharu!:)

Yasmin Yahaya said...

btw,aku teringat masa sume girls klas kite gi lepak umah kak ngah.. Aku dgn selamba je kuar amek pizza delivery. Da ar sblh umah ustaz! Haha! Semua muke t'kejot je.hehe..

Norain Ishak said...

Min, haha.first.im so glad that finally ko mengaku ko obes!haha.hoyeah,memang twelvians sgt mencemburui keobesan kau.oh,patutlah aku nampak kau gemuk ari tu.tapi aku xnak cakap,sbb im such a sweet fren.tettt.