Sunday, February 20, 2011

Does Height Really Matter?

Assalamualaikum.

Malam tadi, pukul 10, mata aku dah mengantuk, tapi tak boleh tido. Insomnia ke apa. Pastu aku kalau dah susah nak tido, pergi google lar. Aku google and jumpa this ARTICLE.

Selama hampir dua tahun dekat ky, dari zaman ada senior sampai lah ada junior and termasuklah cerita-cerita dari member-member dan juga pemerhatian di pusat-pusat membeli-belah, aku selalu nampak pasangan-pasangan guys tu tinggi and girls dia rendah comel jer.

Aku pelik laa, ini coincidence ke apa kan. Sebab tu lah, malam tadi baru nak tergoogle. So, kalau bosan, boleh lah pergi baca article tu. But, paling tak boleh blah, quote ni lar :

" Tall men feel threatened by tall women, even if the tall women is not as tall as he is "

Okey, itu sangat kelakar. Rasa terancam? Haha. Aku rasa aku tinggi, so aku nak tanya, ada sesiapa rasa terancam dengan aku ke? LOL. I'm not a murderer lah. Aiseyh.

Tak tahu lar jodoh aku ketinggian dia macam mana. Aku kan kawen base on family arrangement. HAHA. Just kidding. Cuma kalau boleh laa kan, i want someone just about 1-3cm taller than me. Memilih lah pulak.

Sekian, pergi kiasu. Bye! Wassalam.

p/s- Yes. (answer to title question)


No comments: