Friday, February 18, 2011

2nd Anniversary : Patutlah Tak Boleh Tido


Assalamualaikum.

Aku tak boleh nak lelap mata. Last-last aku bangun cuci muka, and menghadap buku bio. And tiba-tiba teringat, semalam, 18 Februari, hari ulangtahun aku. Ulangtahun blog aku yang kedua. Cepat masa berlalu, dah dua tahun rupanya berblogging.

Berblogging kadangkala boleh jadi addicted. But sometimes, bila kau takde idea, memang tak berupdate lah blog. Bawah ni, adalah entry pertama aku pada 18 Februari 2009. Two years ago tu.


Kalau orang kata, ada blog ni macam buang masa, fine. But aku rasa, dengan blog, aku dapat lihat tahap perkembangan pemikiran aku. Well, aku rasa aku bertambah matang. Hehe. Ye ker?

Tagline poyo. Membangun bersama blog. Ceh. Diharapkan cerita-cerita personal aku dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pembacanya. Sekian, wassalam.

No comments: