Tuesday, January 4, 2011

Bukan Semester "LAME"


Salam. Wahwah, tak sabar gila doe nak balik ky, nak back to school! Yehaa. Betul lah, memang excited nak balik ky semula. Cuti lama-lama pun bosan gak duk terperap kat rumah.


Sem yang bakal bermula 11 Januari ni, sem yang terakhir. Tak sangka dan semester ke-4. Betapa pantasnya masa berlalu meninggalkan kita kan. Dan semester ke-4 ni pun aku pasti berlalu dengan pantas jugak.


Aku harap semester ini akan aku lalui dengan cemerlangnya. This is the only sem left to prove that aku tak main-main. Ini sem kemuncak ni. Sem interview, sem final exam A-level. So, kena all out! Serius, ini bukan azam lame, ok.


So, cakap banyak pun tak guna. Nak cakap tu je. Aku kat cc ni pun nak carik contoh resume untuk Ireland medic application. Lar ni aku tengah risau pasal UK, sebab aku rasa Cardiff and Glasgow memang tak sudi nak interview aku.


Aberdeen dengan Bristol je lah tinggal harapan. Tengoklah, kalau ada rezeki ada lah. Tapi peluang interview Ireland yang sedia ada kena pulun lah kan. Harap-harap rezeki untuk Ireland ada untuk aku. Sebab aku memang kemaruk nak jumpa budak tepeng lain, yakni Normi yang gila-gila tu.


Kata Miss Barbara from IUMC tu maybe interview tu 17 Januari. So, kalau betul just tak lama lagi. Thus, all de best lah untuk semua member-member.


Akhir kata, aku nak lalui semester last ini dengan gembira dan cemerlang! Salam.

1 comment:

Norain Ishak said...

ummu, lol.kalo cardiff nak aku, mesti dpt iview ofer same mcm hangpa lar..huhu..