Sunday, September 26, 2010

BO-RI-YA Night


Salam. Hari Ahad. Hari ni aku tak sentuh buku. Means that tak baca satu apa, tak buat latihan maths satu apa. Bajet macam budak A* takyah nak study bagai.


Seronoknya hari ini. Hari ni pergi shopping dekat shopping complex open-air tanjung malim. Luas gila shopping complex dia. Banyak gila kedai baju. Actually, niat nak merayap pergi tanjung malim ni just nak makan kfc je, tapi melarat-melarat bila dah masuk kedai kasut and kedai baju.


Berikut adalah hasil tangkapan aku :

  • Selipar : RM10
  • Sandal : RM30
  • Blouse : RM50
  • Seluar : RM25
  • Others + KFC : RM65
  • Taxi : RM13
  • TOTAL : RM179

Hah. Memang boros kan. Takpe lah, boros guna duit sendiri takpe, jangan boros guna duit orang lain, sudah.


And then, tadi, ada pertandingan boria sempena Minggu Citra Budaya 2010. As usual, sakit tekak jerit sana-sini macam orang gilak. Best. Video pun best. Thanks to all diamonders who are really commited dalam each activity yang MCC organize kan. Aku tak contribute sangat pun. Just jahit-jahit kat bahagian lengan tu je. Itupun senget-benget dan huduh. Ish ish.


Aku takde gambar bersama budak-budak boria. Maybe bila diorang dah publish kat fb, aku akan capubkan kan blog aku yang kelabu asap ni. So, for now, capubkan gambar yang ada dalam phone je lah untuk kenang-kenangan aku jer.


Anyam ketupat competition. Well done najwa and assakir! Aku and pika tukang semak je. Haha.


Erna love me too much lah tu. Mujur suami i tak jeles.


With president of student council a.k.a my petsib a.k.a harinn.


With najwa a.k.a my chaletmate a.k.a coursemate a.ka. math&bio clasmate.


With judo the tree and pika the cutie.


Oh ya. Aku sangat suka payung tu. Haha. And i also suka sangat baju kurung pahang hadiah from my sis. Haha. Angkat bakul masuk sendiri kejap.


Okey, last but not least, the most expensive picture...! Why why? Take a look.


Itu saya dan ummu. But lihat, ada someone else enter frame gak. He is Mr Azman (the YUEM CEO) clone. Really. A clone.


Ingat senang nak bergambar dengan clone Mr Azman with that kind of face. Sengal je. Hey, perasan tak gambar-gambar ni looks kelabu and kabur? adakah ini petanda kamera cybershot tu dah tak power, or does it mean i have to buy camera nikon yang ramai orang bawak ke hulur ke hilir bila ada event?


Masuk cerita lain. Aku memang nak kamera tu. And insyaAllah, ada duit nanti, aku nak beli kamera tu. But kalau korang nak hadiahkan pun boleh. Haha.


Alright. That's all from me. Thanks for dropping by. Salam budi bahasa.


2 comments: