Tuesday, September 28, 2010

Bergambar Dengan Si Hensem


Salam. Hari ni kisah yang memboringkan. Aku nak cerita pasal anak buah aku. Bukan semua, but seorang je, which is Firas Ammar. He is cute, cute, and cute. Memang comel and i believe, dah besar nanti, dia mesti handsome. Trust me, let's wait for another err err 20 years?


Dekat ky ni, aku mendapati ada seorang junior lelaki yang muka dia macam lebih kurang anak buah aku. Siapa? Budak ky, sila carik sendiri okey. Malas nak capubkan muka junior tersebut, kang kontroversi pulak. Tapi, memang ada sikit lah rupa macam anak buah aku.


Sejak kebelakangan ini, asyik terjumpa je junior iras anak buah aku tu and ini membuatkan otak aku giat berfikir, oh, adakah anak buah aku akan muka macam dia bila dia dah besar nanti? Handsomenya anak buah aku. And nanti ramai lah girl-girl yang mengendeng-negdeng nak bergambar dengan anak buah aku. Ceit.


Seperti yang aku dah habaq kat minye, nak ngorat dia kena sogok makcu dia dulu. Kalau nak ngorat sekarang, iPhone4 pun ok. Kalau nak ngorat in future time, perempuan tu kena tahu masak, solehah, hormat orang tua, berpendidikan, and bla bla bla. Demandnya macam aku pulak mak dia. But, mak sedare kot. Mestilah demand. Hehe.


Bergambar dengan si hensem. I tell you, muka ni paling obvious macam muka junior ky tuh.


Si hensem sedang berfikir. Rambut pun looks alike macam junior tersebut.


Si hensem nak pergi beraya.


Si hensem penat lah.


So, aku nak tunggu anak buah aku membesar dengan cepat sebab nak tengok, muka dia jadi macam muka junior ky tu ke tak. Haha. But, makin tua lah aku. Ish ish.


Okeylah, that's all for today. Nak pergi jadi manusia berendam. Salam.

6 comments:

Amir Said said...

comelnya anak buah ko. hehe.

musyi said...

nk ngorat si hensem..
comel bangat lorh..

Yasmin Yahaya said...

haha.. kamoo... ain~demand btol nak iphone4. haha..

Norain Ishak said...

amir, anak buah aku semua enam-enam comel.yang ni comel n hensem terlebih.

musyi, ape lagi.cepat ar belanja.haha.

minye, budak2 us dah guna.jeles tol.aha.

sadiq said...

chumil2..
lambat kowt nak tnggu smpai 20 taun..
hahhaa!

Norain Ishak said...

sadiq, haha.tu pasal lah.dah nak krepot dah waktu tuh.