Monday, August 9, 2010

emo sedih dan emo gembira


Alalala baby baby..


Salam. Hari ni aku pergi print PS aku yang 'mantap' itu. Nak tunjuk kat Mrs B lah. Dua kali aku masuk IT Lab sebab nak jumpa Mrs B, tapi tak jumpa-jumpa. Masuk kali ketiga, barulah ada. Hah. Lega.


So, Mrs B pun bacalah PS aku yang best tu. First page ok lagi. Tak banyak ink warna merah. Masuk second page, agak banyak. So, kena repair lagi. Tapi in terms of contents, Mrs B kata dah okey. So, aku tak bercadang nak ubah-ubah apa. Kalau nak ubah pun, sentence structure lah kot.


Pastu sembang-sembang dengan Mrs B. Pasal results, pasal predicted grades. Pastu Mrs B mention pasal result day. Jantung aku dah nak tercabut ni. Tapi macam aku selalu cakap, tak tercabut lah, sebab aku kan cool.


Tak pernah sembang lama dengan Mrs B. First time kot. Oh ya, untuk makluman, Mrs B tutor aku ya. So, suppose kat dia lah tempat nak mengadu. And today, first time aku mengadu apa yang aku rasa dalam jiwa aku ni.


" For the previous big exam that I took like SPM, PMR, before the results day, I can feel that I will get straight A's. But for AS-level examination, I'm not confident that I will get straights A's"


Macam tu lah bunyi ayat aku dengan grammar tunggang-langgang. And aku tengah emo waktu tu, terus aku nangis. Haha. Ngengade betul. Tapi memang airmata aku automatik gila keluar. Mungkin sebab aku rasa takut gila nak dapat result Khamis ni. Serius, serius, sangat takut.


Pastu Mrs B pun nasihat lah itu ini. And aku sangat menghargainya. Rasa lega. Hari ni aku dah nangis, so hari Khamis nanti, aku takkan menangis. Siapa nampak aku nangis, tolong baling buku kat aku. Buku 555 lah. Haha.


Oh, pastu emo gembira sebab petsis aku dah berjaya mencari aku. Tahniah, Corinne! Paling tak boleh blah, depan dining hall little petsis aku dah kantoikan aku. Memang kantoi terus lah. So, aku happy sebab berjaya dengan rasminya dah saling kenal dengan petsis aku yang cute. Oh, suka-suka! Ceh, dulu tak suka. Haha.


Sekian, luahan perasaan hari ini. Mata-mata aku dah rasa mengantuk dan letih sebab bekerja keluarkan air. Takpe lah, bukan selalu. Lebih baik luahkan, daripada simpan dalam hati. Okey, salam.

5 comments:

Hanis Amanina said...

haha. buku 555 pe baranggg. baru cadang nak baling ngan buku advanced biology. tak pun longman chemistry. yang bapak tebal gila tuh. hahaha

Yasmin Yahaya said...

hahahhaa.. ape kes baling ngan buku 555.. anyway,goodluck la wey..wish u ll da best for AS result..

Ummu safiyah said...

kurang2 kau dah okay la gak ps . aku tkial2 lagi ni.. aisyy. sama la perasaan kita.. pulun habis do second year nie

Norain Ishak said...

hanis, okeylah.buku advanced biology tu pun boleh gak.tapi sampai ke ko nak baling dari ktt?

minye, mekasih minye!

ummu, lol.lol.gi siapkan cepat bagi mrs b komen lol.mrs b baik lol. die pun nangis tengok aku nangis lol.

Hanis Amanina said...

haha. takpelah, tak sampai hati. :D

slmt berpuasa!!