Monday, July 19, 2010

dah jadi senior lah!


salam..19 julai..hari yang dinanti-nantikan..hari kepulangan insan kerdil ini ke muka bumi lembah beringin, atau dengan lebih spesifiknya ke Kolej Yayasan UEM..! Yahhoooo..!
Argh, takde maknenya beryahoo-yahoo.. masuk sem ni rasa macam debar-debar..kenapa yer?..


Abaikan perasaan debar-debar.. aku nak cerita sebuah kisah..sesampainya ke bumi kyuem ini, aiku mendapati baldi kecil pink aku dengan sliper toilet bunga-bunga aku dah takde..cess..ten-si-on betul lah..nasib baiklah aku datang ky hari ni berselipar, boleh jugak gune..pastu kat mane plak nak letak toiletries aku tuh?..lalu aku dengan kreatifnya mencipta bekas guna kotak dibalut dengan plastik..hehe..malas nak show kat sini, sebab buruk dan hodoh..


esok plak para jejuniors nak masuk..yehaaa..nampaknya azam cita-cita nak bash junior bakal menjadi kenyataan..ewaaahhh..apa-apa ajer lah..actually, tak sabar tengok muka-muka baru..dah bosan tengok senior dan batch sendiri..ermm, so, aku dah jadi senior lah esok..nak jadi senior penyayang ke senior pembuli yer?..


haa..ni lagi satu hal..aku telah disahkan mengidap penyakit sawan bola yang kronik..serius..bila world cup dah abes, aku still tonton ulangan kat astro supersport tuh...sengal tak sengal tuh..kalau tak ada je drama melayu yang best tatkala itu, tapi nak juga tengok bola dan players bola yer..haha..tapi tengok jugak lah..aku suka tengok game german, belanda, sepanyol ngan argen..argen tu pun sebab nak tengok messi yang tinggi 2-3cm dari aku menggelecek bola dengan comel..


messi curang ngan aku.ces.


okeylah..itu je kisahnya hari ni..esok start kelas sudah..azam aku kali ini, hanya satu, nak bagi lebih komitmen pada study aku..pasal result yang bakal keluar, aku tawakal je lah..re-sit atau tak, aku terima je ketentuan Tuhan kerana itu yang terbaik untuk aku..sekian..oh lagi satu, aku dalam perancangan nak berhenti jadi blogger tegar..sekian, salam...


p/s-tahukah anda sekarang ni world cup bola untuk players wanita?tapi kenapa aku tak minat nak tengok ek?

9 comments:

Hanis Amanina said...

sebab world cup yang wanita, takde yang macho2 hensem kottt. haha

Norain Ishak said...

memang terbukti pada diri aku sendiri ar.
pompuan nak tengok bola sebab nak tengok player ngan bola je.
ah, rindu world cup players lelaki.
haha!

Yasmin Yahaya said...

ain, kamoo nanti jd senior, jgn buli adik2...hahaha
kamoo jgn tgk org men world cup je.. tgk bola juge.. hahaha

Norain Ishak said...

minyeyeyeyeyeye.......hahah!nak buat macam mane min,dah orang yang men world cup tu smart,aku tengok je lah.eyt, players yg aku minat tu lagi comel dari korean2 men kau.haha.

Oh Malaysia said...

selamat memulakan kelas. aku start next week. :D

Norain Ishak said...

amir,satu minggu lagi tu sekejap jer.haha.

velasrizal said...

blh la rangging junior kan..

Yossi Benayoun Ke Chelsea, Joe Cole Ke Liverpool

waveX said...

messi tue...

Norain Ishak said...

velasrizal, oh itu sudah pasti.haha.

wavex, messi comel.haha.