Wednesday, June 2, 2010

'not so interesting blog award'


salam. dapat award bersama tag daripada encik faiz syahmi dan encik feeq..eh, pergilah melawat blog mereka. ceh, ini promosi tak berbayar tahu..! jadi, memula nak cakap terima kasih lah kat mereka-mereka sebab sudi bagi award ni kat aku..what? interesting blog award..?


haha. actually aku rasa macam aku dah pernah dapat. tapi takpe, orang nak bagi, kita ambik lah lagi kan.. tapi, serius, award ni macam perli aku jerk.. blog ni interesting bagi diri aku jer kot.. sebab tu aku update selalu sebab ianya interesting bagi aku..hehe..




haa..tu dia award aku..kasi ubah sikit..'not so interesting blog award'. ahakk..!siapa nak, sila lah ambil..ekekek..ceiitt, korang taknak, bajet blog best sangat lar tuh?..haha..ok-ok..joking only..nak yang suci bersih, pergi kat blog mereka yang bagi aku ni, ok?


dah dapat award, kena jawab tag lah pulak..ceh, bagi tak ikhlas..!

(a) Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.
(b) Berikan kepada 10 / 20 / 30 orang rakan blog korang.
(c) Beritahu kepada rakan - rakan korang bahawa mereka memenangi Award tersebut.
(d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri.


7 perkara tentang diri sendiri..?empat cukup lah, ok?

satu- setiap malam sebelum tido, aku berharap agar dapat mimpi-mimpi indah
dua- sambil belajar, aku suka mengunyah atau erti kata lain makan
tiga- aku suka biarkan diri aku berangan ke kayangan untuk mendapat idea buat cerpen
empat- bila aku gabra/gementar/cuak/takut, aku akan buat muka gembira tak ingat


okey, malas nak tulis panjang-panjang..aku taknak tag sesiapa dan taknak bagi award ni kat sesiapa..ye lah, sapa lah nak award 'not so interesting blog' kan?


sekian...salam...

No comments: