Tuesday, June 1, 2010

suka economics


salam..huh!..stress2..stress sebab tak habis baca nota econs lagi nie..apa lah nasib...ada je masa nak baca awal-awal dulu, tapi nak jugak baca last minute..so, padan muka lah..


untuk meredakan ke-tensen-an ini, online 'kejap'..betul, kejap jer..berani mati lah kalau nak online berjam-jam..nota-nota puan zai kat sebelah aku ni sedang setia menanti aku untuk dibaca..okey, sabar yer nota sekalian..dan sabar yer hati..jangan stress2..nanti tak masuk apa yang dibaca...


selain stress, aku tengah jeles..jeles kat kenkawan yang tak ambil econ..diorang tinggal satu paper je..yakni paper chemitry mcq..cessss...banyak lah masa mereka untuk polish their skills in paper mcq tu...aku plak, mata terkial-kial terbukak besar-besar untuk menghadam konsep-konsep ekonomi ni...kesian otak aku..


okey lah, tak boleh lama..nanti aku buat kerja lain pulak dengan internet nie..harap-harap masa jawab esok, minda aku tak blank..payah oo kalau blank, nak jawab macam mana.bukan ada mcq..!


oh, sekarang ni yang terhangat pasal israel bangeng yang serang kapal hantar bantuan tu kan..kurang ajar gila mereka..aku tak tahu sangat detailsnya..tapi, israel kan, ada ke israel buat baik? semua jahat belaka lah..and lagi satu, mari sama-sama sedekahkan al-Fatihah buat mereka yang terkorban dan berdoa agar Allah menurunkan bala dekat Israel dan sekutunya yang, ishhh, kejam-kejam!


pasal tag and award yang orang bagi, aku nak jawab tag, tapi sekarang masa kurang sesuai..nanti aku ambik..sekian, salam..

No comments: