Wednesday, June 2, 2010

lega!bahagia!


salam..lega!bahagia!gembira!suka!seronok!aman!damai!.......terlalu banyak kata yang ingin diungkapkan saat ini..aku telah pun menjawab paper essay economics..essay..!essay means, when you want to write somethings, u must have the ideas, the concepts, brainstorming, and the ability to write smoothly..and just now, itu lah kali terakhir aku menulis esei ekonomi..


gudbye nota econs..


just nak cakap,bila time nak jawab essay econs ni, perasaannya tu sama macam nak jawab essay sejarah spm..huii..berapa banyak fakta nak kena hafal waktu jawab essay sejarah dulu..kat luar dewan exam, pergh, bajet cool, bajet ready je..dalam hati, dup-dap tak boleh blah!


dan lagi satu, rasa bernasib baik sebab ada topik yang aku 'baca-baca ayam' tak masuk..topik yang aku baca betul-betul tu masuklah..topik apa..?ceh, biarlah rahsia..yang penting, aku dah cuba sedaya upaya jawab dengan sebaik mungkin, dan berharap pemeriksa tu tak kedekut bagi aku markah..amin..


okey, lepas ni ada kelas cam biasa..lepas tu nak mulakan operasi mendobi!ooyeaahh..!siapa nak tolong, sial-sila kan..berbaldi-baldi ni..kesianlah kat tulang empat kerat aku nie..ni akibat bertangguh..eh, tak ni semua pasal econs..hehe..pasal econs, aku tak boleh nak basuh baju..pastu nak kemas buku-buku yang aku letak bertingkat-tingkat mengalahkan mangkuk tingkat ni ha..


two mcq papers to go..paper yang perlu diberi usaha bermati-matian..paper yang menentukan resit atau tak resit..aku harap tak resit..huhu..so, my frens, gudluckkkkkk..!sekian, salam CIE dari aku.....=))


No comments: