Wednesday, June 16, 2010

farewell party..?


salam..huh!penat, tapi enjoy..apa lagi farewell party untuk senior diamond ar..!buat kat tennis court..persiapan pun ala kadar..ala, nama pun farewell party, mana boleh gempak-gempak kan?
kena lah ada elemen sedih-sedih yang dipresentkan dengan hiasan yang sedih-sedih.haha!


memula tayangan video diamond..so, gambar-gambar budak diamond lah.takkan budak topaz,sapphire atau garnet pulak kan?pastu cam biasa ucapan dr bano, ex-housecaps and housecap...pastu ade gak pasal petfamily..haih!bertuah punya petbro, tak sebut nama aku..cis!nak keluar dari petfamily ar camni..!


at the same time sesi makan2..makan apa ekk tadi?oh, spaghetti..aku makan sikit jer..akibatnya ketika entry ini ditulis, perut aku lapar..gimme some food, pliz pliz..!next dah makan2, aktiviti basuh pinggan..huuiiii,aku rindu giler bab2 basuh pinggan ni..last time basuh pinggan ramai2 ngan sanak-saudara dulu pun tak ingat bila..


pastu ade arm wrestling..memang housecap sekarang, si fez and sphie memang mantap man-toya..dua-dua berjaya menewaskan ex-housecaps..cayalah..!waktu arm wrestling tu, bayangkan suasana macam apa jer..macam orang tengah gambling pun ade...


jeng2..waktu yang dinanti2kan..bash senior..!yuhuuu..impian tercapai..!hahah..kejam2..seronok gila doe dapat bash senior..rasa dendam ketika kami kena bash waktu welcoming party dulu dah berbalas..hahah!tengok dorang kena tutup mata, teringat zaman aku dulu...


and then, sesi bagi-bagi hadiah lak kat petfamily..apa lah nasib aku ngan harinn..petfamily kami dah roboh..haha!hyperbola yer..petbro aku si bob, and petsis si nabilah aha, dua-dua takde..so, hadiah coklat yang petsib aku beli, aku simpan..erk, aku makan2 dua-dua lah camni..hehe..


ok, semua pun dah abes..sesi kemas mengemas..aku n erna teman zunni g hantar barang-barang dining hall ke dining hall..huiii..dah lah gelap lalu kat jalan sebelah chalet boy..pastu tolak tray tu, bunyinya dah macam tolak troli mayat..eiii..seram2..nasib baik tak jumpe makhluk lain..


dan, di situlah berakhirnya kisah hari ini...pulang ke chalet dengan hati gembira.....tambah gembira takde chemistry..cam tak caye miss aqilah bagi free block..eh,dah tukar tajuk jap.ok..nak study..ceh, tipu! salam.........

No comments: