Sunday, May 23, 2010

taklim yang tak 'lame'


salam..burppp.!alhamdulillah..kenyang makan kek..!thanks to zunni yang bawak banyak makanan dari kenduri perkahwinan abang dia..ada nasi impit ngan kuah kacang dan juga kek..
aku memang pantang lah ada kek..kek coklat pulak tuh..!sedap sangat lah kek tu mengalahkan kek secret recipes..home made kot..tapi memang sedap..habis separuh kek dalam polisterin tu aku bedal..gemuk2...


siapa kata budak diamond tsak best memang nak kena balun..


ala, gemuk boleh kurus..tadi bukan aku jer..ada lagi budak diamond yang memeriahkan majlis supper di chalet sebelah ni..ada najwa, afwa, erna, ummu, pika, dia, mas, syaira dan tak dilupakan tuan punya chalet laila, dalila dan natasya nurain..makan ramai-ramai memang syok..plan kitorang, next sem nak buat potluck..perghh..mantap lah..!


majlis makan2 tu dah macam taklim pun ada..kalau taklim macam tu kan syok..makan-makan..ceh, makan jer lah ingat..!bila gather sama-sama tadi baru sedar dah lama tak buat taklim untuk memberi laluan kepada exam..


oh yer, aktiviti kitorang bukan setakat makan-makan, tapi tengok-tengok gambar photoshoot excos petang tadi..haha..ada gambar yang cute..gambar hot pun ade gak..gambar sweet..and macam-macam lah..gambar aku? haha..tengok jer lah nanti..tapi budak ky mesti konpius, ini gambar sport exco ker religious exco?huahua..!


next, si laila pasang video hindutan yang 'geli mat'..hahahahhhhhhhhhhhhahahha..bapak lawak video nie..subtitle memang tak boleh blah gila larhhh..!sakit tulang pipi aku gelak kuat-kuat..memang serius kelakar..geli mat mat mat mat mat mat...adoiii..


dah habes tonton video sengal tuh, apa lagi bawak diri lah..kenyang pun dah kan..tapi serius hepi dapat kumpul ramai-ramai..terasa ada bonding di situ yer..pasti majlis tadi akan jadi satu memori yang aku takkan lupa..korang memang best!


akhir kata, sayangilah kawan-kawan.. bila makan, ajak-ajak lar..walaupun kuantitinya sikit,tapi keseronokan bersama melebihi kekenyangan itu..hehe..salam makan dari aku.....=))

No comments: