Sunday, May 2, 2010

tag : aku lagi comel dari zoul


salam..tadi g jalan kat blog zoul, nikotine untuk zombie..dia tag kitorang yang baca untuk post gambar waktu kecik..hehe..aku no problem..sebab waktu kecil2, aku memang comel!..haha..




yang baju bunga biru tu kakak aku..cun kan?..takyah ngorat..beliau dah kawin..dah ade sorang anak pun..dan skang tunggu masa nak beranak kali kedua..hehe..


jadi, yang sorang lagi tu, itulah aku..aku pun tak ingat sape yg amik gambar nieh..ni kat dapur rumah lama aku kat universiti malaya..waktu aku kecik, aku putih..tapi dah besar, mak kasi aku main panas, jadi gelap sikit..tapi tetap manis..huahua..skali skala kena puji diri sendiri kan?..


okey zoul, sape lagi comel skang ni ha?..okey, sapa yang rasa dia lagi comel dari aku, sila-silakan buat tag nie..haha..sekian..salam...



9 comments:

zOuL_iMMe said...

ahaha...
ok2..ko comel sikit la drpd ako..
sikit je,xbyk..jangan bangga sgt ea..
ako jujur nie..hehe

zOuL_iMMe said...

gigi taraakkkkk..haha

norain ishak said...

@zoul-haha..yehhaaa..!kau mengakui jugak kecomelan aku waktu kecik2 ni...ade la gigi..dalam proses nak tumbuh la kkot..

cik bunbun said...

haha. cam menarik je. kekeke:P

norain ishak said...

@bunbun-boleh cuba..!

Farid Fernandez said...

nak cakap apa yer???

xtaw la..








paperpun




masa kecik saya comel!


bye!!!!

norain ishak said...

@faridfernadez-budak kecik sumer comel..!

Amanina said...

alaaaa. takde gambar masa kecik... sume kat rumahhh. nak buat jugakk!! hahahahaha over.

norain ishak said...

@hanisamanina-haha.buat ar.dah buat bgtau.hehe.