Wednesday, May 26, 2010

hepi macam piolo kah?


salam..apa kabar anda hari ni?cewaahh..baru sekarang lah nak tanya kabar..haish sekarang ni tengah hepi..bukan hepi sebab rasa aku 'perform giler' kat semua paper tapi sebab..


hepi macam piolo kah..?


1. dua subjek dah berlalu..
paper biology dan math dah berlalu jua..so, sekarang ni tinggal fokus kat chemistry dengan econs..econ?arghh..aku tak suka econs..huhu..tapi nak buat macam mana, mengadap lah jugak nota econ yang bertimbun-timbun tuhh...


2. aku baru check nama kat board, yehaa ada nama aku..
maknanya novel aku order from jemari seni dah sampai..oyeahhh..ok2..aku janji aku takkan baca sebelum jam 11 malam..janji nie!aku takkan marathon baca selagi aku tak habis apper chem ngan econ..betull..aku tak mungkir janji..(dlm otak aku plan nak bace petang nie..=D)


"blogger tegar, SO SCARY..!"


okey, so update yang ringkas jer..ye lah kekadang blogger tegar ni bukan selalunya ade idea..haha..tetiba teringat kat najwa, "blogger tegar, SO SCARY..!"..okey2..tu jer nak cakap..
sekian, salam...

No comments: