Monday, April 5, 2010

instinct soalan


salam...hooray!paper nightmare dah berlalu yakni paper econs!serius, econ buat aku tak tido malam kot..tambah-tambah lagi part essay lagi lah buat aku cuak...so, lepas ni tinggal untuk essay the real AS jer!


okey..lepas invigilator dah ambik paper aku,ya Allah,muka aku tak tahan nak senyum tanda gembira..haha..orang-orang terdekat aku mesti konpius dengan aku..before masuk exam hall, senyum(senyum ade makne yer di situ)..keluar hall senyum jugak..


before masuk hall tu senyum sebab nak sorokkan kecuakan aku yang tahap karma tu..dah ar cuti dua minggu tu, economic la subjek yang paling aku liat nak selak nota dia..so,bila last minute baca nota,ambik! saturated dah otak..

otak seorang ahli matematik..


lepas exam senyum sebab.........soalan instinct aku masuk kot! soalan no 2 dengan no 3..dalam hati aku waktu tertengok soalan tu before exam,aku macam rasa, eh soalan ni macam nak keluar jer..sekali betul!memang kebetulan lah! wah, harap-harap Allah bagi aku ilham soalan nak keluar apa untuk next time..hehe..bunyinya macam main-main,tapi itulah hakikatnya..
apa orang kata, it is your luck..


so, alhamudlillah boleh la jawab..dan ada jugak part-part yang aku merapu..bak kata tipah,merapu kena dalam skop..so, tipah aku merapu dalam skop soalan tuh..betul ke tak betul lain citer..yang penting dah ikut arahan puan zai!


jadi sekarang ni,aku nak rest-restkan minda sebelum nak transform otak aku jadi otak ahli matematik pulak..esok P1..aku harap soalan dia tak pelik macam sem lepas...conclusionnya, aku harap permulaan yang baik dalam paper econ hari ni akan terus menjadi permulaan yang baik tuk paper seterusnya...


okeylah..rakan-rakan yang sedang exam tu,gudluck yer..ingat..study utk tambahkan ilmu..bukan sekadar untuk exam..ok..ok..salam!

2 comments:

saya_arief said...

waa..da start exam ka..
gud luck..

Norain Ishak said...

@arief-yer,skang musim peperiksaan!