Saturday, April 3, 2010

exam mode


salam..huh..otak ku sekarang tengah saturated..since pagi aku menghadap nota econs..ye, study econ memang best..tapi when the time u have to study econ untuk score an A, pressure la sikit..tapi aku malas nak tunjuk pressure..bajet cool!


sampai pukul 6,aku tutup file econ..nak kasi digest kan apa yang aku baca tu dulu....so, online la kejap..tu pasal aku update blog nie..sebelum tu jenguk pertanyaan adik-adik spm2009 pasal interview mara kat ohmalaysia tu..bernasib baiknya mereka sebab ada orang rajin nak jawab pertanyaan..hahaha..zaman aku last year, aku kena google sendiri pengalaman interview orang lain..takde tanya-tanya soalan pun...huhu..


bak kata atiqa, berbakti kepada masyarakat..hhahaha..iyer lah,aku cuba berbakti..kata nak jadi doktor,kena rajin tolong orang kan..?tetiba teringat lecture puan kas pasal personal statemment untuk UCAS..nanti aku ada freetime, nak letak tips-tips PS pulak...puan kas cakap, from now u have to find 'the doctor' in yourself..so,aku tengah mencari lah nilai-nilai kedoktoran yang ada..macam tak banyak je..takpe usaha2!


lagi satu nak cerita,akhirnya minggu trial yang ditunggu-tunggu menjelma jua...berikut adalah jadual exam..btw, statement of exam entry untuk CIE pun dah dapat..wah,cuak lah pulak..grrrr..


5 April
-Economics (2.00--3.30pm)

6 April
-Maths Pure (8.30-10.15am)

7 April
-Chem Practical (11.00am-1.00pm)

9 April
-Bio Practical ( 11.00am-1.00pm)

13 April
-Maths (8.30-9.45am)
-Chem (11.00-11.15am)

14 April
-Economics (10.15-11.15am)

15 April
-Bio ( 8.30-9.45am)

16 April
-Bio mcq (.45-10.45am)
-Chem mcq ( 11.00-12.00noon)


so, overall ade 10 papers baik punya..!dua minnggu kelas takde!..hooray..tapi takdelah hooray sangat sebab ade exam an..okey,nak pegi dinner nie!nak kumpul energy untuk membaca helaian nota econ yang seterusnya..!chaiyok!salam..

No comments: