Thursday, March 11, 2010

a 'down' night for diamonders..


salam..malam tadi merupakan malam yang down bagi warga house diamond...malam tadi merupakan malam pertandingan dikir barat dan tarian tradisional interhouse..!kenapa aku kata down...sila baca perenggan seterusnya..


diamond, house of courage...kalau bab-bab persembahan, diamond at least mesti kenamenang satu award..dan malam tadi, kami tak menang langsung! again, tak menang langsung! huh! sangat-sangat down...!


heartbroken night..!


kami dah bekerja keras..dengan homework yang ketinggalan, kena bebel dengan miss aqilah sebab tak siap nota, bilik macam kapal pecah, buku bersepah-sepah, pendrive hilang..huh!mengeluh sekali lagi..rasa macam orang bodoh pun ada..bekerja keras practise untuk merebut hamper bernilai RM30..again, RM 30!


dan kami tak dapat pun hamper RM30..aku perasan, budak-budak diamond sejati waktu keluar dewan muka down giler..dan paling down adalah aku kot..!maaf, aku memang suka nakemo lebih-lebih..haha!


aku suka gambar nie, cantik sebab ada adila..kan adila kan..?haha!


apa-apa pun,tahniah pada house lain..walaupun korang menang,aku percaya house diamond paling mantap! tak puas hati..?sila cubit diri sendiri...cuma sedikit terkilan..sebab judges nya takdelah profesional mana pun..cuma aku hairan, lompat2 is part of tarian tradisional ek..?jgn marah budak garnetron!


okey..sekarang nak bagi ucapan penghargaan kepada semua warga diamond yang sentiasa support each other..thanks to salma, wei san, arif zahlan sebab ajar aku, yana,sophie, laila, jelina, aisyah and alia sebab ajar kami menari..


tak dilupakan budak-budak costumes yang berusaha cari baju kitorang yang cun..thanks tosue faye sebab bagi pinjam baju..baju dia memang cun..dan kepada natasya nurain yang pakaikan sampin,aku suka giler sampin ni!memang cantiklah bunga dia..to zunni, trime kasih pakaikan benda-benda alah tu..oh,kepada kak aliya jugak, tolong mekapkan..siyes,ini first time kot mekap-mekap..haha!


after all,diamonders have got a lot of fun last night..terus bersemangat..budak-budak dikir barat, buat pertama kali aku nak puji, korang sgt comel..!!that's is the most important things..enjoys the time we had together because it is the experience kita-kita jer ade ok!go, diamond go..!


p/s-aku rindu nak menari larh...!

No comments: