Tuesday, March 2, 2010

comel giler kolaj diamond..!


salam...huh..seperti biasa..hari-hari di kyuem tak pernah kalau tak busy..petang tadi ada dancing practise..dah ade step untuk tarian endang..boleh lah..kalo keep on practise, insyaAllah bolehperform punya..haha..tapi serius, aku memang keras!


okey..itu waktu petang..di malam hari pulak aku join collage competition interhouse sempena creative fair..ummu and laila orang kuat lah..aku, zunni, pika, and najwa act astukang gunting ngan tukang tampal jer..tapi still contribute kat house jugak en..


temanya adalah the power of dreams..

meh,aku bagi sedikit ulasan pasal collage nie..pada waktu siang,kanak-kanak kena pegi sekolah..kena belajar..buat homework la..jadi waktu malam lah waktu terluang untuk kanak0kanak nie berimaginasi, ber-dreaming pasal apa yang dia nak jadi bila dah besar..so, dengan imaginasi itu, dia akan ke sekolah untuk mencapai cita-citanya...dan collage yang cantik ni akan diserahkan kepada SK Lembah Beringin..


kalau lah collage tu menang, wah bangga giler kot!...diamond dah lama tak menang competition..so,kalo menang nie, memang tabik la kat design exco-ummu safiyah..ceh..makin kembang lah dia..hehhe..


sejak jadi exco diamond nie, aku tak boleh nak jadi pasif.. ye lar, nanti orang mengata kita tak buat kerja pulak..so,aku try my best untuk join aktiviti untuk house..huh!..tarian2!!tensi2..!


najwa, mas, laila, ehem-ehem, ummu and pika..zunnu tukang amik gambar...


bagi aku, kesibukan and ke-busy-an inilah harga yang perlu dibayar untuk korang nyatakan korang ada jawatan apa and bla bla bla dalam apa-apa aje, contohnya personal statement..or what-so-ever...takkan nak rileks2,and senang-senang nak cakap, 'saya presiden Student Council..!'


okeylah...penat sudah practise menari..dah boleh hafal..cuma tak berapa nak sharp lagi..esok kena belajar step untuk joget plak..haih!


salam selamat malam....=)

2 comments:

saya_arief said...

comel collage tuh..jual x...??huhu.

Norain Ishak said...

@arief-kalo boleh fotostat, dah jual kot..