Wednesday, February 3, 2010

mari berbangsawan

salam..

huh!
penat2..
baru balik dari rehearsal bangsawan..

dalam banyak aktiviti yang aku join,
aku rase bangsawan ni lah yang paling best!
bukan sebab bangsawan itu,
tapi sebab apa yang aku buat dalam bangsawan ..

sumbangan aku takde la besar mane pun..
kecik jer..
tapi aku suka!

mula2 akhir tahun lepas,
join senior2 panel skrip..
pegi meeting..
bincang jalan cerita..
buat sinopsis..
perah otak..
sakit otak..

walaupun bukan aku yang tulis skrip..
tapi ianya still satu pengalaman yang budak diamond lain takde,
melainkan aku n najwa dan juga sakir..
hahaha..
poyo kejap..

this year pulak..
nama aku diletak under costume..
what?
costume?..
takpe redha..

so,
macam biasa la..
budak2 costume kena la menjahit2 nie..
hurm..
aku memang reti menjahit..
tapi tak reti nak matikan jahitan..
aduhaiii..

dan tadi,
najwa yakni jadi budak backdrop,
kene in charge kain backdrop..

alar..
aku nak buat ape plak..
so,
aku pun volunteer diri sendiri nak jadi budak backdrop..

ingat senang ke jadi budak backdrop ni?
heheh..
tadi masih blur2..
takpe,
kak naza n kak nisah kate nanti ade rehearsal lagi..
lega...

so,
walaupun tension dengan pembaziran masa semata2 tuk bangsawan,
kadang2,
rase enjoy jugakk..
dapat rasa buat banyak benda...
skrip,costume,backdrop..


akhir kata,
selagi ade peluang join ape2,
join jer..
itu semua adalah pengalaman...

sekian,
salam..

No comments: