Thursday, February 4, 2010

bukti keKYUEMian

salam..

haish..
tak lengkap hari tanpa mengupdate blog..
hari ni takde pape pun nak citer..

kalo ade pon,
pasal bangsawan lagi..
giler selamba aku..
dari budak costume jadi budak backdrop..
nasib baik akak costume tak kisah..
memang lar,
aku kan tak terer menjahit..

so,
dengan rasminya aku menjadi budak backdrop..
ok..

citer seterusnya..
tadaaa..!


jersey kyuem..
smart en?..
rm50 tuh..

kalo ikut hati,
taknak beli,
tapi sebagai bukti keKYUEMian aku,
aku nak jugak!


suppose name aku takde jarak antara nor ngan ain tu..
siyes,
aku tak suke ianya dijarakkan..
tapi ape nak buat..
terima je lah..

nombor 15 tu takde makne pun..
saje simbolik besday aku pada 15jun..

ok..
tu jer..
babai..

1 comment:

Fairosza said...

jeles tol tngok dak pompuan selalu dpt update blog..chalet lelaki selalu plak xde internet..huhu..