Tuesday, February 2, 2010

bukan kuli,bukan jual ikan

salam..

aku bukan kuli..
aku bukan taknak tolong..
tapi,
kalau aku tolong anda,
sapa nak tolong siapkan homework aku nie?..
sila jawab..

kira-kira jam 9.40 pm,
afwa yang baru balik dari surau,
bagitahu,
costume ade LAGI malam nie..


helo!
petang tadi aku dah spend one hour menjahit2..
takkan malam ni pun nak suh aku datang lagi?..
bila kala aku nak buat homework plak?..

bukan taknak tolong langsung..
huh!
antara rasa bersalah atau tak..
afwa still pegi..
die budak baik..
aku kurang baik..
aku malas.
sebab aku tengah rajin nak siapkan homework yang bergunung!

maaf akak2 costumes..
tingkah laku aku memang macam selfish..
tapi,
in certain extend,
I have to!!

sekian..
entry emo di malam hari..
salam..

4 comments:

Mr Kamikaze said...

Sabar itu separuh dari iman...

nina mazlan said...

agak arr..
bangsawan buang masa gla..
dlm klas suma ngantuk..
huh!

norain ishak said...

@mr kamikaze-tgh sabar lar nie..
erna-huh!taknak involve dlm costume and backdrop!nak goyang kaki je housecap!

farra8979 said...

homework d utamakan, x gitu.. kang x siap kang, sendiri jugak yg susah.. ^_^