Monday, February 1, 2010

cantiknya lelaki, gagahnya wanita

salam..

hari ni,
nak letak entry yang berilmiah sikit..
hehe..

smalam,
waktu pegi chalet akak senior,
tibe-tibe ternampak kertas nie..
so,
ape lagi..
snap ar gambar..


mungkin ade yang pernah bace,
dan mungkin ade yang belum bace..

tapi,
sebab sharing itu caring,
aku nak tulis jugak..

"kecantikan lelaki"

-mampu mengalirkan air mata untuk ingatan-

-sedia menerima segala teguran-

-memberi madu,setelah menerima racun-

-tenang dan lapang dada-

-baik sangka-

-tak pernah berputus asa-

itu utk lelaki..
untuk perempuan..
pun ade gak..

"kegagagahan wanita"

-tahan menerima sebuah kehilangan-

-tidak takut pada kemiskinan-

-tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan-

-tidak meminta-minta agar dipenuhi segala keinginan-

okey..
jadi korang pikir la sendiri korang ni cantik ker gagah..
aku?..
erkk..
no comments..
haha.

sekian..
salam..

5 comments:

lieya orange M.I. said...

...betullah...kalo perempuan dpt thn semua tu, rasanyer dia mmg gagah....
...rasanyer, diri ni tak segagah tu...=D

norain ishak said...

@lieya-yang part utk menahan keinginan tu yang rasenye ramai dikalangan pompuan susah nak kawal en..

zulaiha zulkefli said...

bez....

norain ishak said...

kau memang gagah zue..dan jelita..

Sendra said...

susah rasanya nak jadi lelaki macam tu..kalau dapat jadi alahai..bertuahnya diri ini.