Wednesday, December 16, 2009

tambah aset

salam..
huh..
penatnyer..

seharian berjalan..
dengan kereta lah..
aku n kakak aku..
awal2 pagi lagi,
dah g skola anak die beli buku skola..

pastu,
sambung brejalan..
bukan shopping ke aper,
aku just teman kakak aku settlekan urusan dia..

jalan punya jalan..
sampailah kami di pertama..

ooyeah..
akhirnya hasrat aku nak beli handphone baru,
termakbul jua..
hahah..
handphone biasa jer..
murah lak tu..
rm510..
sony ericsson K77oi..
tak mampu nak bli iPhone..
heheh..

bli duit sendiri nie..
ayah aku konpem tak bagi kalo aku mintak..
alasan die,
watpe bli henpon,membazir..

so,
takper..
aku bli gak..
gune duit raye yg empat ratus lebih ari tuh..
pastu top up sket kluar duit elaun mara..
ehehehehhe..

so,
boleh lah berblutut..
hahahaha..

oh yer,
anak buah aku bakal masuk darjah satu taon depan..
pastu,
waktu kat skola die,
aku sempat la tengok nama-naam kelas budak darjah satu..

haih..
klakar lah!
name kereta dibaginya..
anak buah aku klas 1 viva..
pastu ade klas
1 savvy
1 alza
1 myvi..
banyak lagi la nama keta yg baru..

k ar..
tak mandi lagi nie..

chow..
salam..


No comments: