Monday, December 14, 2009

alam shah ku


salam..

tadi aku ikut kakak aku g beli baju sekolah anak dia..
tahun depan masuk darjah satu..
so..
bila tengok baju-baju putih dan kain hitam itu..
teringat la plak zaman aku waktu kecik-kecik..

dan baru-baru ni,
schoolmate skola rendah aku,
upload gambar waktu kitorang darjah dua..
aku pun tak ingat bila masa lah kitorang amik gambar tuh..

hoho..
waktu ni freehair lahh..
heheh..

From left to right (hopefully i get this right, correct me if im wrong!)
Top row: Zubair, __ , Nick Ng, Fikri Rosli, Hanif Hazwan, Redzuan Shah, Kannathasan Subramaniam, __ , Arshad Nazran, __ , Helmi, __, Afiq Alias
2nd row: Nor Shashariah, Joy Muttiah, Asmath, __, Tania Kat-Lin Edward, __ , Norain Ishak, Azira, Liyana, __ , Tengku Eleanor, Fatin Hanani
1st row: Haziq, Fuad, Wan Luqman , Amirul, Haikal, Ilham Nabila, Puan Loo, Zudiana Abdul Rahim, Nadhirah Ismail, Wan Izyan Hanis, Syuhada Samsuri, Athirah, Nur Zurina

Kelas 2 Biru -1999-

thanks to tengku eleanor for
that picture..
so sweet...

huh..
rindunya zaman skolah rendah..
banyak kenangan..
gaduhlah..
cinta monyet lah..
hahaha..

hope to meet all them again..
tapi tak tahu la bila..
maybe in 10 years time..?

srk(1) alam shah, petaling jaya in memory..

No comments: