Monday, September 28, 2009

jangan stress sebelom tido..

salam semua..
yer..
anda ape kabar..
huhu..
skang jam menunjukkan waktu 4:17 am..
jangan kat aku stay up yer..
aku baru bangun..


huhu..
entah kenapa tdo aku dua malam kebelakangan ini kurang nyenyak..
lalu aku mengambil keputusan utk bangun..
dan online sambil sahur..

melalui ceramah mane ntah aku dengar..
org yg tertekan..
tdonye tidak lena..
hah?
manenye aku tertekan ker?

huhu..
takdela stress manepon..
cumer mungkin skang aku brade dalam fasa
nak adapt semula kehidupan di ky ini..
ye lah..
dah sedap duk 2 minggu..
tetibe dihantar ke kawasan pedalaman
dan diarahkan pula belajar..
belajar..belajar..belajar..

bukan itu sahaje kot..
maybe sebab aku pikir malam2 aku akan terganggu..
dengan practise cp,
yg melenguhkan kaki aku..

hurm..
sabarkan la hati..
tenang2kan pikiran..
dan berdoa agar tdo nyenyak..

urm..
nak makan ape yer sahur ni?
haa,
ini lagi satu hal..
kalo rase homesick.
mesti rase mcm tak lalu nak makan..
alahai..
sahur air mineral je lar..

sekian..
salam..

No comments: