Saturday, August 1, 2009

cuti2 di jolobu

salam sumer..
ape cer?..
heheh..
aku da sihat sikit..
cume ade lagi sisa2 batuk..
geram btul aku..

batuk ni macam taknak ilang jeh..
salah aku jugak kot..
sekejap makan ubat,
sekejap tak..

korang pun tau je la kan..
ubat batuk tu mengantuk..
kang da mengantuk,
tak buat homework tu kang..

okey2..
parents aku da pun pindah dgn rasminye ke umah kat jelebu@jolobu tuh..
so,cuti yg tak sampai seminggu tu pun aku abeskan kan sane ler..

so,umah tu memang takde tenet la..
mujur dah pasang astro..
takde la boring giler..
sambil buat homework,
sambil tu gak tengok tv..
eeheheh..

aku taknak citer pasal homework,
sebab aku tak siap pun lagi..
ekekke..
aku nak citer pasal citer kat tv..
almaklumlah,
first time umah aku ade astro..
hahha..

citer yg aku ase yg menjadi favourite aku skg ni,
ialah citer ER @ emergency kat hallmark channel tu..
ala, citer pasal doktor2 tuh..
wah..
memang aku minat la..
sambil tu berangan la aku kononnye doktor dalam citer tuh..

pastu kat discovery channel lak,
aku suke citer "built from disaster"..
memang sesuai la bg mereka yg nak jadi engineer ke arkitek ke tgk citer nie..

and smalam aku ade tengok satu citer,
tajuk die the impossible city..
wahhh..
die tunjuk bandar DUBAI..

lorh..
giler la dubai..
cun giler..
ade the palm la,macam2 la..
building pencakar langit cun gler..
so,one of impian aku nak g dubai...
musti bezz..
ehehe..
tetibe teringat game penculikan kat facebookk..
beznye kalo betul2 kene culik g dubai..

panjang nye citer aku..
ehehhe..
okey la..
tu je nak citer..

esok nak balik ky balik..
adoi..
tak tahu la nape,
aku ase liat betul nak balik ky..
hahha..

salam..

p/s-malas nk siapkan homework..

2 comments:

Ateey said...

jakon giler...

macam xpenah tgk tv seumur hidop jekk..

muahaaha...

nnt aku culek ko letak kt siam k?

Nur Areefah said...

malas tu apa?