Tuesday, July 28, 2009

sape2 nak kawen..


salam sumer..
uhuk..uhuk..
(bunyik batuk)

ye,
seperti mane kite tauu..
cehceh..
kyuem cuti seminggu!
weewit..
hahaha..

tapi tujuan aku menaip kali ni bukan nak citer pasal cuti,
pasal h1n1 ker,
pasal ape ker..
tapi pasal kawen..

lalalala..
actually bukan pasal kawen pun..
adoii..
tak reti nak explain camner..

aku merupekan anak bongsu dari 4 org adik bradik..
di mane sumernye pompuan..
and sumer kakak2 aku dah kawen..

oleh itu,
aku menjadikan kakak2 aku sebagai bahan eksperimen..
hahaa..

kakak aku ade 3,
so aku malas la nak citer pasal sorang2..
aku citer yg kakak ketige bcoz smalam aku g umah die..

baby die demam..
somi die lak takde sebab keje kat kedah..
dugaann..
dah la anak die demam panas..
kakak aku kene survive jugakla bawak g klinik..
pastu dengan melalak2 lagi..
tension aku dengar..
hhaha..

aku tak suke nak masuk campur pasal kakka2 aku ni,
tapi aku lebih suke jadi pemerhati tetap..
dan ape yg aku perhati,
kawen ni bukan mudah..
tambah2 ade anak plak..
lagi besar tanggungjawab dier...

so,
sementara diri anda masih blom kawen,
nikmatilah ia...

bak kate mak aku la kan,
"sbelum kawen,seronokla bercintan-cinton,da kawen tak de nak seronok2 de"
dan ini diakui oleh ketige-tige kakak aku..

eh eh,
ye ker?..
ahhaha..

lu pikir la sendiri..
salam..

1 comment:

Izyan Hanis said...

ain!!! kite nak kawen!!