Monday, June 8, 2009

pindah ikut suami

salam sumer..
adeyh..
letih2..
hahah!
takde la letih mane pun..
hehehe..

okey2..
tanpa aku merepek dgn lebih lanjut..
baik aku citer perkara sebenarnya..
dan sebenarnya..

pada hari jumaat yang lalu..
barang2 dari umah quarters um kat lembah pantai tu pun dipindahkan ke umah aku di kuala klawang dgn selamatnya..

mesti korang tertanya2..
kenapa aku pindah?..
ikut suami ker?..
ahahah..

bukan2..
aku pindah sbb ayah aku da retired from UM lar..
adoi..
so,kena la pindah sekali..

so far..
barang2 besar dah dibawak ke n9 lar..
cuma brg2 kecik sperti buku2 dan sebagainya belom lagi..
umah kat lembah pantai tu takyah cakap ar..
sepah giler2..

itu lah citernye..
nasib baik ade cousin2 lelaki yg tolong2..
nak harapkan aku?..
tak dapat den nak nolong..
hahah..!

pompuan kan lemah..
hehe..
dah la adik beradik aku sumer pompuan..
nak harapkan suami2 dorang sumer keje..
hmm..
kalo anak laki senang sikit..
laki2 kan kuat..
bleh angkat barang berat2..

~~da kawen nanti,beranak la anak laki ramai2~~

2 comments:

Eydin said...

bila lak kaw ikut suami?
n bila kaw de anak2?

F a r i z z a i d I said...

tuh la yg ak
bangga jd laki nih.
haha