Tuesday, June 30, 2009

habiskan sisa-sisa hidup..

salam..
dua tiga hari ni aku dah lame tak update blog..
bukannyer ape..
takde bende nak diciter..
hehe..

pejam celik..
pejam celik..
tak sangke lagi 2 minggu je nak masuk kyuem..

kalo dulu aku rase sangat excited..
tapi semakin nak dekat tarikh nak pergi,
semakin aku takut plak..
sedih pun ade..
debar2 giler nie..

dan ape yang membuatkan aku sedih tu,
bukan sebab kene berpisah dengan family..

tapi..
sedih sebab..
aku akan tinggalkan aktiviti seharian aku..

online..
tv..
makan..
tido..

setiap ari bende yang same..
tapi menyeronnokkan..
dan aktiviti yg tak bermanfaat ni lar buat aku rase sedih..

ye lar..
nanti da masuk kyuem,
takde chance la buat bende2 nie..
nanti nak kene fokus je..
aku nak fly..
and..
aku kene fokus..

huhu..
sedih2...
nanti bile aku da start belajar,
aku mungkin akan update belog seminggu sekali..
takpun due minggu skali..
takpun sebulan skali at least..

hurmm..
tapi keje online ni ade jugak pekdahnye..
antarenye..
dapat kenal ngan budak yg masuk kyuem nnt..

++eju++
++tiefah KGV++
++yaya lia++

ramai lagi actually..
tapi yang ni la yang cam kamceng sikit..
hurm..

itu je lar..
tadi baru je settle buat,
medical check up
bukak akaun bank..
amik gambar..

hurmm lagi..
okeyh..
jage diri elok2..

salam..

p/s-sejak akhir2 ni rase takde selera nak makan..

3 comments:

Ahmadi said...

eh, ade x bdk lelaki taiping yg msk kyuem?

Anonymous said...

ala beli broadband leh 0n9

Enn Ess said...

oi.oi.om9 gak x kira,nty aku akn windu ko.sape susah..??bek ko on9 gak.wakaka.