Wednesday, February 18, 2009

sisi gelap..


assalamualaikum..

sisi gelap??apekah itu??huhu..maksud aku kat sini ialah kelemahan,keburukan,kekurangan dan yang sama maksud dengannya..orang selalu cerite pasal sisi terang(kelebihan n sama maksud dengannyer)..so aku nak cter pasal sisi gelap aku..bukan nak mengaibkan diri,tapi utk remind diri aku yang naif nie..

pertama,aku ni jahat(jahat sikit jerr)..suke lewatkan solat..huhu..tapi as day passed day,aku sedaya upaya untuk mengawalkan solat aku.and alhamdulillah aku dah kikis sikit tabiat buruk nie..

kedua,aku ni suke sangat la tengok orang ot we use another word,usha orang..ini mata punye pasal lah nie..wahahahha..adui..ok ok..taknak usha2 orang dah..lepas nie nak menundukkan pandangan..

ketiga,aku cepat kurang rajin nak tolong mak buat kerja2 rumah..aku pun konpius..hehe..alasan jer tuh..aku bukan tak rajin,tapi sebab mak aku tak suruh pun,so aku tak buat la..heheh..takpe2,aku akan cube merajinkan diri aku lagi..

yang atas nie la yang paling obvious sekali dalam diri aku..ade banyak lagi..tapi yg lain tu macam2 biase2 je lah..

okey..mekasih kerna sudi membace blog aku yer..

wassalam..

4 comments:

Hanis Amanina said...

mak k0 x suruh??
w0w.. bes gler!!!

Norain Ishak said...

heheh..biaselah anak bongsu..

Hanis Amanina said...

ak pun b0ngsu gak pe??
huhu

Norain Ishak said...

aku special case..hehhe