Wednesday, February 18, 2009

siapa sengal??..


assalamualaikum..cube teka gambar sape nie??bf??bukan2..sepupu akuh..

hari nie aku nak cter ape yg jadik ari nie..huhu..tgh hari tadi,adelah cousin aku ni,call aku dengan nada marah..sengal la aku..die marah aku plak sebab cter pasal gf die kat mak die..aku bukannye cter benda buruk pun..just cter family background gf die jer..tu pun nak marah..lambat laun nanti tahu jugak..stress aku..huhu..

anip!kalo ko terbace benda ni jangan nak marah aku plak..ni blog aku..tak suke,takyah bace yer...skrang ni aku dah lega sikit la..dah la call waktu aku tengah basuh pinggan(ceh,nak tunjuk aku rajin ler nie..)..sengal btull..so now sape yg sengal??aku,anip atau korang yg bace ni sengal..

hahahahhah...

wasalam..

2 comments:

Hanis Amanina said...

sebaye kte ke weyh??

Norain Ishak said...

die tue kite setahun..means that he now 19 lar..