Friday, February 20, 2009

pakai aper??




assalamualaikum..


setelah sekian lame aku memerapkan diri dalam rumah..hari ni aku nak kuar g jejalan..heheh..macam gayat plak..arghh..dulik ape aku..memang itulah hakikatnye..dah lame tak window shopping ataupun shopping..wahahahh..sengal!




takde ar shopping sangat pun.jejalan jerk..nak g midvalley..sehingga post aku ditulis,aku belum mandi..heheh..tunggu mak aku bawak balik breakfast dulu,pastu nak makan and baru la nak mandi..kantoi aku!ape ape ajer lah no rain...




nak pakai ape??huhu..aku memang sempoi..no jean please!..huhu..selalunye kalo aku kuar,aku pakai seluar yang poket due2 belah tu..but it must be longgar..aku memang sengal kalo pakai benda2 ketat nie..nak jalan pun rase macam tak selesa..aku pun pelik dengan orang yang pakai seluar ketat2 nie..opsss!maaf ,kalo ade ssiape terasa..




kalo baju pulak,aku suke pakai t-shirt lengan panjang yang dibeli dari sebuah kedai baju di kampung aku d kuala klawang..huhu..kenapalah aku state pjg sgt yer..sebab,kat town mmg la banyak baju lengan panjang,tapi,hampir semuenye fit!aku tak suke..so,kalo nak beli t-shirt lengan panjang,beli kat kampung..masih ade t-shirt lengan panjang yang tak ketat..huhu..




kadang2 tu..aku bleh jgak pakai baju kurung g jejalan..heheh..sengal ke begitu??tapi aku dikecam hebat oleh kakak aku..die kate,"ko buang tebiat ke pakai baju kurung nie?"..ade yang sorang lagi plak cakap,"adui..ain,berbaju kurung sakan.."..huhu..so so what??what do i care kan..just pakai je lah..baju kurung aku pun lawa..hehe..berlagak plak aku nie..




tudung..huhu..aku masih lagi pakai tudung yang kena pakai kat maktab..i mean tudung yang berjahit tu lah..orang mungkin kate,sengal la budak nie..heheh..lantak ar..aku malas nak berfesyen dengan tudung2 nie..walaupun sekarang ade tudung ikin lah,mawilah..but seriously,aku mmg takde nafsu kat tudung2 tu..kalo semue pakai tudung ikin,sape nak pakai tudung bawal??heheh..aku sorang je ke??..




okey..tu jer lah yang aku nak cerite..


thanks for visiting my blog..


luv u all..


~~~meneroka diri aku menerusi blog aku~~~

No comments: