Thursday, February 19, 2009

dulu,kini dan selamanya..

assalamualaikum..
heheh..tajuk aku tu macam slogan umno plak..tapi ape yang aku nak tulis hari ni takde kena mengena pun dengan umno giler tuh..wahahaha..tapi nak cter pasal one of my favourite song..aku suker lagu ni dari dulu sampai skrang and insyaAllah untuk selamanya..walaupun,ade banyak lagi lagu yang sedap,tapi aku pu tak tahu kenapalah aku suka sangat lagu nie..nak kate sedap,biase2 je lar..mungkin sebab musik ang lirik die..muzik nye macam mendamaikan jerk..pastu lirik die pulak macam ade berunsur ketuhanan sedikit..huhu..cter panjang lebar plak aku..apekah lagunye??
Kasih Mu bagai air mengalir
Salju dalam jiwa nan resah
Hati yang layu kembalilah mekar
Bila nama Mu kusebut-sebut
Tak terungkap kasihku pada Mu
Dalam suka mahu pun duka
Tiada tandingan cinta Mu di dunia
unggul kekal selamanya Dari terbit mentari hingga dasar laut
Sebesarnya alam sezarah kuman
Namun tak tertanding kuasaMu kasih
Jatuhku bangunku Kau tetap di sisi
Sungguhnya aku yang berdosa
Sehina-hinaku rendah diri
Biar ku terpalit juta noda
Masih ada ruang keampunan
Dari kerdipan bintang hingga kilau pasir Agung ciptaan Mu akal tak sampai
Semulia-mulianya segala kejadian
Kerdilnya aku di mata Mu
Kasih Mu bagai air mengalir
Salju dalam jiwa nan resah
tak kiralah sape pun penyanyi die,bagi aku yang penting music and lyric die best..suke bangat deh lagu nie..


No comments: