Friday, February 20, 2009

besday abg iparku

assalamualaikum..
brape hari bulan yer hari nie??owh 20 februari rupenyer..kire2 jam 11.45 pagi,aku mendapat sms dari kakak aku yang sulung yang hanya mahu dikenali sebagai along.."berita hangat lagi gempar..ari ni besday abglg..x reti2 nk wish ke.."..begitulah sms yang aku terime..owh,besday abg long rupenye..hampir terlupe aku..tapi aku mmg dah lame ingat hari ini besday abg long..tapi sebab waktu tu dah sampai kat midvalley,aku takde mase nak call abg long..
pastu,bile waktu petang baru le ade kelapangan..aku pun call abg long menggunakan handphone ayah aku..handphone aku takde kedit..(ade sesape bleh top up kan??)"hello abg long..selamat hari lahir yang ke brape ha??"kate ku..aku lupe le.."yang ke -29"kate abg longku dgn sopan santunnyer..aku pun sambung cakap,"owh..selamat hari lahir yang ke 29..semoga panjang umur and dimurahkan rezeki..dan semoga sukses dalam kerjaya yang diceburi.."
amin...pastu kire jam 10:30 malam tadi,abg long datang umah kakak aku kat pj..tempat dimana aku berada sekarang ler..along aku memang ade kat sini selepas die pulang dari tempat kerjenye..jeng!jeng!abglong beli satey..yuhooo..sedapnyer...aku makan 4 batang satey je..takut nak makan banyak2..heheh..dah la makn waktu malam..buncit le aku nanti..walaupun ade satey je,tapi kire okeylah tu..kek takde pun takpe..aku nak letak gak gambar kek..hehhe..aku kan sengal sikit..
di kesempatan ini,aku nak ambil peluang untuk menceritakan pasal abang ipar aku yang first nie..beliau asal dari kuala lumpur..work as manager kat company security bapak die..huhu..seorang yang kelakar..easy going..sensitif..mudah terase..heheh ..abg long..jgn marah ain yer..aku kenal abg long aku sejak aku darjah 2..so,mmg lame gler ar..dari sejak aku budak mentah sampai ler aku meningkat dewasa aku knal..hehe..very long long time seyh..huhu..skang aku tgh senak perut..sakit sikit..sengal..
abg long!this presents is especially dedicated from me..heheh..takde duit nak beli hadiah ler..huhu..
ok..mekasih kerana sudi membace blog aku yang merepek sikit..keep visiting my blog..
explore who i am through my blog..
luv u all..

No comments: