Tuesday, February 24, 2009

berita terkini

assalamualaikum..
berita terkini..
heheh..takde ar berite terkini sangat pun..just nak inform korang tentang aktiviti aku..insyaAllah,esok petang aku akan balik ke rumah aku di negeri sembilan..opss..di manakah aku sekarang??actually now aku dekat rumah kakak aku kat petaling jaya..lepas tu,maybe hari ahad tu aku akan balik semule dari rumah aku kat negeri sembilan tu..pastu tak sure la plak same ade balik ke rumah kakak aku ataupun ke rumah quarters UM di lembah pantai..so nanti korang jangan pelik pulak kalo aku tak online ke,tak buat posting kat blog ker..kalo tak online and tak posting lame giler,maknenye aku balik ke rumah kat lembah pantai ar..kat umah lembah pantai takde wireless..nak pasang broadband tak mampu..ade sesape nak sponsor??hahahha...so,kalo rindu aku lawat lah blog aku yer..hehehe..tak pun sms la aku..ceh,macam korang tahu je nombor aku..ok ni nombor aku..017-628****..ok,g save dalam phone yer..wahahah..insyaAllah,for the next cerpen,aku akan letak satu lagi cerpen yang diilhamkan pada bulan disember tahun lepas..hope,cerpen tu tak mengecewakan korang yer..the next cerpen mungkin macam gila2 sikit bagi follower aku yang sekolah kat maktab taiping..korang mesti kenal sape watak2 dalam cerpen tu kot..hheh..ape2 pun,watch out!!
sekian berita terkini,dari sri pentas 3 bandar utama,kite kembali ke studio..

No comments: