Saturday, May 19, 2012

Balik Kampung


Assalamualaikum.


Ada lagu satu paper, and aku relax gaya macam orang dah habis exam. Paper lebih kurang macam ethics in medicine lah.  Yang cool nya, kitorang dah tahu soalan, just prepare jawapan. Jangan lecturer buat naya kat kitorang bagi soalan lain sudah.


Tengah hari tadi, kakak aku ajak skype kat rumah aku which is kat Kuala Klawang and aku macam, haha, serius ke ada wi-fi. Before ni diorang ada mention, but aku cam tak caya sangat lah. Haha. So, tadi dah try skype, terbukti lah ke-ada-an wi-fi itu. So, takyah lah payah-payah surf internet kat pekan klawang tu. Hidup BN! Haha. Eh memang tanggungjawab government lah untuk provide facilities macam ni. Takyah nak agungkan sangat lah BN tu ya.




Tak sure ada apa dalam loyang biru tu. Rindu ayah sangat lahhh!




Kalau nak suruh aku bagi ayat poyo, aku rindu setiap inci rumah aku. Rindu nak lepak kat hall. Tadi masa skype dengan mak aku, boleh dengar azan from surau which is sangat rindu nak dengar azan. Pastu ada bunyi-bunyi katak. Haih. Cooolll.




IT Lab kat kyuem. Ada sentimental value eh?


Another blessed day, aku rasa. I'm looking for bookshelves, kebetulan my kak Adnin ada. So takyah nak fikir nak beli kat mana semua. Lepas tu lupa pulak kak Asma ada bagi our house rak kasut and cermin jugak. Alhamdulillah.


And lastly, kalau lah ada sahabat di malaysia merindui wajah yang dulu cengkung(HAHA!TIPU GILA) sekarang dah makin tembam (err tolong bagi idea nak jawab apa kat orang malaysia kalau nampak aku makin berisiiii).





Sekian, wassalam.

2 comments:

mknace unlimited said...

:-) :-) :-)
Singgah dari mknace unlimited
Terbaeekkk!!!!

ainthanish mom said...

der...don't worry..tangga yg ayah duduk tu maintain ada lagi..loyang biru tu pun ada, baldi putih dibawahnyer itu pun masih ada...hahaha...